Hoe je met eenvoudige training van het personeel zonder geld uit te geven je winst in het toerisme k

Hoe je met eenvoudige training van het personeel zonder geld uit te geven je winst in het toerisme k

Kun je je voorstellen dat je je marketingkosten kunt verlagen en tegelijkertijd je omzet kunt verhogen?

 

Winstgevende horeca- en toerismebedijven weten dat de opleiding van het personeel om zo de klantenservice en de houding van het personeel te verbeteren, een van de beste investeringen is die je kunt doen.In deze branche kan klantenservice je maken of breken. Als je personeel enthousiast en vriendelijk is en er echt als een team voor gaat zijn jouw kansen om een bestemming aan te prijzen of om rondleidingen te promoten veel beter. Een geweldige plek om gemotiveerd personeel te gebruiken om de verkoop te bevorderen en te verhogen is aan de balie of aan de telefoon.

 

Maar ook beurzen en openbare presentaties zijn geweldige kansen voor

Goed opgeleid personeel om enthousiast te communiceren met potentiële klanten. Wie anders dan de ervaringsdeskundigen kunnen de potentiële bezoekers beter vertellen over reizen of bestemmingen?

 

Tip: Rollenspelen met je personeel is hier echt de sleutel. Beluister ook eens “Travel Trade Show Success”. Dit kan je succes en inkomsten met wel tien keer vergroten. 

 

Tip voor telefonische verkoop

Telefonische verkoop biedt een nieuwe mogelijkheid om je personeel effectief te betrekken. Veldmedewerkers kennen je product als geen ander, maar niet alle medewerkers zijn geschikt voor telefonische verkoop. Bedenk goed ie je aan de telefoon zet.

 

Volgende stappen naar succes

Je medewerkers moeten, ongeacht of ze in het veld werken of niet,enthousiast zijn omdat ze het eerste en misschien het enige zijn dat mensen te zien krijgen van jou bedrijf.

Investeer tijd in het selecteren van de beste kandidaten voor de baan, investeer in hospitality training en bedenk stimuleringsprogramma’s om je personeel te vergoeden voor hun gidswerk, evenals voor hun vermogen om terugkerende klanten aan te moedigen en nieuwe klanten aan te trekken. Uitstekende klantenservice, gecombineerd met unieke reizen, een geweldige accommodatie en enthousiaste, gemotiveerde medewerkers zullen ervoor zorgen dat je je zakelijk succes kunt vergoten.

 

Tip: Ik haat het om in herhaling te vallen maar de regelmatig aan rollenspellen en blijf je personeel trainen. Stimuleer je medewerkers en laat ze verschillende prospects

 

https://www.kajola.net/